הוכה ע"י שוטרים ללא סיבה – במח"ש סגרו את התיק; "הצדק צועק הצילו"

    אייל ראובן 1 Comment on הוכה ע"י שוטרים ללא סיבה – במח"ש סגרו את התיק; "הצדק צועק הצילו"

    האברך חננאל טיראן סיפר ל'קול חי': "אני הגעתי למשרדי מח"ש והבאתי את כל התמונות, אבל לא הזמינו אותי להשלמת חקירה, עדות, עימות. כלום. התעלמו מהתיק לגמרי. גם המפכ"ל לא התייחס לפניה שלי"

    צילום: Renkin Fenton/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האברך חננאל טיראן הוכה לפני כמה חודשים ע"י שוטרים לאחר שעבר לתומו ברחוב בבני ברק בו התקיימה הפגנה. אף שהכל תועד במצלמות, לאחרונה הודיעו לו במחלקה לחקירות שוטרים, כי החליטו לסגור את התיק ולא להעמיד את השוטרים לדין.

    האברך שהוכה ע"י שוטרים בבני ברק: "התחננתי שיניחו לי"

    במהדורת הבוקר (ראשון), הוא שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם. "מה שהיה שם זה שוטרים ומפקד מאוד טעונים, הבנתי מישהו זרק אבן כמה דקות לפני כן. ואז עברתי שם במקרה והשוטרים נתנו לי מכות. השוטר בניידת אמר לי בשיא החוצפה 'לא היית אמור לקבל את המכות אבל עברת פה'. בתמונות רואים שהוא עצמו השתתף בלינץ", סיפר.

    "אני הגעתי למשרדי מח"ש והבאתי את כל התמונות, אבל לא הזמינו אותי להשלמת חקירה, עדות, עימות. כלום. התעלמו מהתיק לגמרי. גם המפכ"ל לא התייחס לפניה שלי".

    "הצדק פה צועק הצילו", אומר טיראן. "אנשים שאני לא מכיר אמרו לי שאם אני יורד מהתיק הזה אני פושע. זה ריקבון ממסדי, זה רוחבי. מח"ש נותנת הלכה למעשה אישור לשוטרים עבריינים לעשות מה שהם רוצים. אני קורא לחברי הכנסת לטפל בנושא הזה".

    במחלקה לחקירות שוטרים מסרו בתגובה: "מדובר בהפגנה אלימה שהתקיימה בסמוך לחנות סלולר בבני ברק, במהלכה מאות מפגינים נהגו באלימות כנגד השוטרים והשחיתו רכוש, בין היתר של חנות סלולר מקומית.

    "בעקבות תלונה בגין תקיפה שהוגשה על ידי המתלונן למח"ש נגד מספר שוטרים המעורבים באירוע נפתחה בדיקה מקיפה, לרבות איסוף סרטונים. בסיום הבדיקה הוחלט לסגור את התיק שכן מחומר הראיות, לרבות הגרסאות שנמסרו ותיעוד האירוע, לא עלה שבוצעה עבירה פלילית על ידי השוטרים המעורבים".



    1 תגובות

    מיין תגובות